tisdag 24 maj 2011

Km

Km i havsfiske är avklarat ! Fisket var mycket bra med napp i nästan varge utkast ! massor av fisk som ej höll måttet och fick gå tillbaka ! men det kom även en del lite finare fisk oxå , bla Karis fantastiskt fina rödspotta på 1,8 kg stort grattis till honom tog några bilder på den som jag skall försöka knö in en dag här ! själv så hadde jag ganska bra flyt på plattisarna tils telefonen hörde av sig, och det var frugan som hade fått tvärstopp på bilen utanför falkenberg på våg ner till en romantisk kväll med lilla mig ! så det blev bärgare och hyrbilsjakt mitt i flytet ! och då försvann liksom konsentrationen ! jag fick ingen ordning på fisket effter det ! i dagsläget så vet jag ej vilken plac det blev ! men det var en kanondag på sundet med mycket sol och ingen vind och trevligt sällskap ! tack alla för en mycket trevlig dag där vi hör hemma! vid eller på vattnet ! ( det blev även en härlig kväll i helsingborg till slut ! tack goa frugan !)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar