lördag 28 september 2024

Din check är tillgänglig för leverans.

God dag,

Jag är säker på att detta e-postmeddelande kommer som en överraskning för
dig eftersom vi aldrig har träffats tidigare och du skulle också undra
varför jag bestämde mig för att välja dig bland de många
internetanvändarna i världen, jag kan inte säga exakt varför jag har valt
dig men oroa dig inte för jag kommer i fred och något mycket positivt är
på väg att hända ditt liv och andras liv genom dig just nu om du bara kan
läsa och smälta följande meddelande noggrant.

Innan jag går vidare, låt mig berätta lite om min biografi. Jag är mamma,
fru Patricia Ernest, 87 år, och fru till framlidne Sir Thompson, Ernest,
som dog i en flygolycka måndagen den 7 september 1998 GMT 15:22 NL när hon
reste från New York till Genève. Mer information finns längst ner på
hemsidan.

http://www.cnn.com/WORLD/9809/swissair.victims.list/index.html

Efter min mans död blev jag chef för hans investering och nu när jag är
gammal och svag har jag bestämt mig för att tillbringa resten av mitt liv
på min ranch innan jag lämnar världen för gott, men innan min mans död
hade vi en plan att använda de sista dagarna av vårt liv för att donera
hälften av det vi har arbetat för till mindre privilegierade och
välgörande hem, och den andra hälften till oss själva, familjemedlemmar
och nära vänner, och det är så olyckligt att min man inte längre lever
idag för att göra det här med mig och jag är väldigt svag och gammal nu,
så jag bestämde mig för att göra detta filantropiska arbete i min
bortgångne mans namn.

För närvarande har jag testamenterat nästan hälften av vår förmögenhet
till flera välgörenhetshem och till några av de mindre privilegierade i
olika länder, till en person vi aldrig träffat tidigare i livet, eftersom
vi fick anonym hjälp i unga år av en person som vi inte visste och som vi
fram till idag inte kunde veta vilken inverkan denna gest hade på oss och
vad som fick oss att göra detsamma.

Jag är ledsen att informera dig om att du aldrig kommer att få möjlighet
att träffa mig eftersom jag just slutfört uppdraget som min man och jag
kom överens om innan hans plötsliga död och du råkade vara förmånstagaren
av vår sista TESTAMENTA, så jag behöver att du gör mig en tjänst genom att
acceptera vårt erbjudande.

Jag satte in ett belopp på €2 800 000,00 (två miljoner åttahundratusen
euro) hos DHL NL för fyra veckor sedan för att leverera dem till dig, men
jag var väldigt sjuk så jag har inte skickat ett e-postmeddelande till dig
förrän idag. Vad du behöver göra nu är att kontakta DHL COURIER SERVICE NL
så snart som möjligt för att ta reda på när de kommer att leverera ditt
paket till dig för att visa att det inte är drogpengar eller för att
sponsra en terrorattack i ditt land. Du måste nu kontakta DHL EXPRESS NL
för att få din check med följande information;

Kontaktperson: Herr Albert Hordijk
E-postadress: DHLglobalservice@post.com
Adress: DHL EXPRESS SERVICE CENTER, Terminalweg 36
3821 AJ Amersfoort Nederländerna

Du måste bekräfta informationen nedan för dem för att undvika fel i
leveransen.

Adress:
Fullständiga namn:
Direkttelefonnummer:

Nedan är säkerhetskoden: (NLD92PT-45C) för din design, du måste också
presentera den för dem för verifiering innan leverans. Försök att kontakta
dem så snart du får det här e-postmeddelandet för att undvika ytterligare
förseningar. Bli också informerad om att jag inte längre kommer att läsa
mina e-postmeddelanden eller surfa på Internet eftersom jag helt har
dragit mig tillbaka från omvärlden till min ranch, för närvarande har jag
inget att göra med bilar, e-postmeddelanden och annan lyx, all vidare
korrespondens bör vidarebefordras till budfirman för leverans av din check
till dig.

Uppriktigt,
Fru Patricia Ernes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar